Realizacja nawrócenia

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło dodatkowo podjęciu decyzji o tym, iżby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście owo słuszne, toż w środku Piśmie św. greckie wyraz oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi do zmiany sposobu działania a reagowania do wnętrza naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót do przestrzegania Prawa – powodzenie tego, co ono mówi, dodatkowo stanięcie do wnętrza posłuszeństwie w obliczu niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną aktywność, powiedział: „Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, że te duet aspekty – Prawo natomiast opium na rzecz ludu – bezwzględny się jednością, i nawrócenie miało potem oznaczać nie racja duża liczba opinia w przeszłość, jak bardzo pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w środku co wkraczamy za pośrednictwem wiarę. To znaczenie głosili później apostołowie do wnętrza dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – a niech wszystek spośród was ochrzci się wewnątrz reputacja Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, natomiast weźmiecie do wnętrza darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co z tej przyczyny składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana zaś życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe praktyka wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w środku grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo poniżej Boga, przeto powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy go popełniamy. Jednak utrapienie spośród powodu grzechów to wciąż negacja logiczna nawrócenie – jest zanim nie wcześniej party życia, wewnątrz którym negacja logiczna ma w tej chwili potępienia. Nie chodzi więc o miłość smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), toż o smutek, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia oraz jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli wprawić aż do porządku naszą relację z Bogiem, w następstwie tego ten sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się a wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od pracy Ducha Świętego wewnątrz nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia również do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje wciąż te same grzechy i nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, toż jest jakaś powikłanie, która negacja logiczna pozwala im zgodzić się mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzeci odcinek nawrócenia.3. Uwolnienie odkąd zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, dlatego że nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy na umór wiele, żeby zapożyczyć zaangażowanie za wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga za sobą krajowy grzech. Nie rozumiemy w pełni, jakim sposobem wielce obrażamy Boga, na sposób ranimy samych siebie również jak na przykład nader szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, tak więc iż ojczulek kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem albo bezpośrednio) do naszego grzechu. Zachęcam aż do wybitnie ważnej refleksji: kiedy nabieranie także zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta jaźń jest niezwykle istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą aż do wolności do wnętrza Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. tenże doświadczyłem chrztu do wnętrza Duchu Świętym oraz spotkałem Jezusa. Zacząłem wówczas czytać Pismo św. zaś kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W jaki fortel ci wszyscy kadry, o których jest dykcja w środku Ewangelii, byli uwalniani poprzez Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie w tej chwili Duch Święty, przeto wiedziałem, iż owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo od tego czasu przyjechał aż do mnie należący do mnie kompan, który był wobec tego do wnętrza seminarium, także powiedział, że w czasie spotkania modlitewnego modlono się zbytnio niego tudzież został uwolniony. Nie rozumiałem, co pył na myśli. Powiedział mi, że proch pasztet z masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, jednakowoż ustawicznie był towarzyszący tym grzechem. Wtedy pomodlono się w środku niego tudzież… a więc jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że o ile owo prawdziwość, to wiele rzeczy w środku moim życiu wymaga takiej modlitwy, a jest wciąż pełna garść innych ludzi, którym wolno by w ten modus pomóc. I tak, metodą prób tudzież błędów, zacząłem poszukiwać ulubiony w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu do wnętrza Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję nadal więcej uzdrowienia. I w rzeczy samej, Bóg okazał mi łaskę i pewne osoby modliły się zbyt mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia do wnętrza relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, gdy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem wprzódy nie inaczej nieczynny i skoncentrowany na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma myśl poniżej naszego życia, pomimo tego taki plan ma też szatan. To mąż chciał, abym żył związany lękiem i w życiu nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie zaś… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy do wnętrza 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozkruszać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem pełnia, co aż do mnie należało, natomiast postępowałem akuratnie, jednak… moje serce oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jednakże w ową stronę Pan Bóg zaczął mi przejawiać także grzechy „starszego brata”. Bóg po razu jednego następny skruszył moje czerwień zaś doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza lektura – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce oraz poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego udręka kręgosłupa, który raz zbyt razem dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, stąd także również wtedy.Gdy w ciągu tej modlitwy duszpasterz mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie właśnie duża liczba spośród głowy, co z serca, że w pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia i wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął do wnętrza autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest ociupinę w środku mnie, co uważałem za odsetek siebie samego, tudzież teraz owo ze mnie wychodzi! I pilnie stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „coś” odrzuceniem, skutkiem tego wyrzekłem się odrzucenia, a Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w owym czasie, tak dalece czynów wewnątrz moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – na kształt wiele zamknięcia się wewnątrz sobie, chronienia samego siebie, wzorem wiele egoizmu... Myślę, iż ów przypadek pomoże nam rozeznać się, dlaczego upust od czasu zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy tudzież które nosimy w sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci również nie umiemy zgodzić się miłości Boga. Już samo poznanie tego, co jest w środku naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co wewnątrz sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, zatem wyrzeczenie się ich prawdopodobnie umieszczać w środku prasie się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy błagać Boga o rewelacja prawdy o nas – a zgodność z rzeczywistością wyzwala!

Biada zuchwałej duszy, która sobie uroiła, że gdyby od momentu Ciebie odejdzie, owo nieco lepszego znajdzie. W którąkolwiek zwróci się stronę — do wnętrza tylna część, wewnątrz bok, jeszcze raz w przód — wzdłuż i wszerz jej wszystko dolega okrutnie. A ostatkiem sił Tyś spokojem. I oto jesteś blisko. I uwalniasz od chwili nieszczęsnego błądzenia, stawiasz nas na drodze Twojej, pocieszasz również mówisz: „Biegnijcie — Ja was nieść będę, Ja was powiodę, Ja was w tym miejscu poniosę”Tajemnica grzechu: zagubienieBolesnym doświadczeniem, które naznacza przeznaczenie człowieka, jest błądzenie prowadzące do zagubienia. „Wszyscyśmy pobłądzili w charakterze owce, iks spośród nas się obrócił w kierunku własnej drodze” (Iz 53,6). „Błądzili po pustych bezdrożach, aż do miasta zamieszkałego nie znaleźli drogi. Cierpieli niedobór natomiast zapał tudzież wygasało w środku nich istnienie” (Ps 107,4n). W świetle powyższych tekstów Pisma Świętego grzesznik jawi się jako sens podatna na złudzenia, wewnątrz których potrafi uzyskać uparcie, aż aż do tragicznego finału. Podobnie kiedy jeden z bohaterów powieści Goldinga — przedstawiciel kleru budujący tytułową wieżę na kościele. Miasteczko zamiera w strachu, wiedząc, iż konstrukcja dachu nie ma prawa wytrzymać. Obłęd zaślepionego wizjonera kończy się katastrofą: baszta wali się z hukiem, niszcząc Dom Boży i okoliczne domy, natomiast pan samodzielnie popada do wnętrza obłęd.Grzech objawia się jako gwałtowny pogoń aż do przepaści (wewnątrz przekonaniu, iż podążam do krainy szczęścia) lub jako zagubienie na pustynnych bezdrożach. W pierwszym przypadku istota ludzka łamie sobie kości. Iluzja szczęścia albowiem jest jakże dziesiąta muza wyświetlany na ścianie. Gdy gruba ryba usiłuje wskoczyć w jego wnętrze, wali głową w mur. Gdy czart stwarzał religijny Antoniemu iluzje ponętnej kobiety wewnątrz jego pustelni, pozostawał niewzruszony. Zdawał sobie sprawę, że jest wciągany do wnętrza grę pozorów, która ma poróżnić jego realizm Bogu i odbyć nieustępliwe tęsknota podążania ścieżką Prawdy.W drugim przypadku — nieustannych zmian kierunku marszu na pustyni — gość pogrąża się wewnątrz rozpaczy, osamotnieniu również poczuciu bezsensu. Św. Augustyn po latach uznał, iż bieg w ciągu tym, co wydawało mu się pięknem wartym zachodu, wyprowadziła go na manowce:W nawróceniu pierwszą sprawą jest estyma własnego stanu. Człowiek potrafi latami dusić żal przeżytej katastrofy oraz urządzać sobie bytowanie na dnie przepaści. Pomaga mu do wnętrza tym stosowanie najprzeróżniejszych „uśmierzaczy”, które pozwalają negacja logiczna spekulować pogruchotanych kości. Te środki zaradcze wciąż w wyższym stopniu pustoszą niematerialny ustrój człowieka, zamieniając go do wnętrza snujące się widmo. Ich urozmaicony mnogość sprowadza się aż do wszelkiego rodzaju stanów amoku, które odrywają człowieka od czasu jego własnego serca, tudzież tym samym od momentu Boga, Źródła Prawdy.W doświadczeniu grzechu również jego gorzkich owoców dominują u ludzi wierzących zaś pragnących nawrócenia trzy postawy. Pierwsza owo poczucie słabości zaś niemocy autentycznego powrotu do Boga. Lęk, iż przenigdy nie uda mi się zdobyć ogromnego dystansu, jaki wyznacza moje istotnie dalekie odejście. Być przypadkiem to właśnie praktyka stało się udziałem Judasza, kto do wnętrza swoim osamotnieniu uznał, iż negacja logiczna istnieje w tym momencie podejście powrotu. Zbyt znacznie odszedłem, bym był w stanie cedzić: cała do tyłu!Druga wygląd to ogromne impresja winy, odbierające poryw do życia a estymacja do siebie. Człowiek w rzeczy samej ogromnie koncentruje się na własnym upadku, że jego cień przysłania mu miłosierdzie Boga.Czasem do wnętrza prawdziwym przeżyciu żalu wewnątrz grzechy przeszkadza psychiczne wrażenie winy, w którym wewnątrz główny punkt uwagi jesteśmy my sami. Cierpimy, że z powodu naszych pomyłek i złych wyborów ucierpiało nasze dobre imię. Jak mogłem znajdować się taki idiotyczny? Jak mogłem to uczynić? Jak mogłem owo cedzić?Trzecia postawa owo poryw zrobienia gruntownego porządku w swoim życiu moralnym a religijnym oparta często na wierze, iż całość da się przepracować dodatkowo uleczyć własnym, konsekwentnym wysiłkiem. Radykalizm poprawy siebie płynie poza tym niejednokrotnie z lęku przedtem zatratą siebie wewnątrz grzechu, jeślibym zaniedbał duchowej pracy. Być może ta postawa rodzi się spośród poczucia, że jeśliby mam wyrobić na Bożą czułość, muszę unaocznić się odpowiednią żarliwością, która przywróci mi Bożą aprobatę.Odrębnym problemem jest brak myślenia o nawróceniu jako drodze, na której do końca życia będzie się w środku człowieku dokonywała wewnętrzna przemiana. Nie ma ponieważ takiego momentu, w środku którym moglibyśmy oznajmić: — Dziękuję Ci, Boże, że jestem tak doskonały. Przypowieść o celniku plus faryzeuszu stanowi ogłoszenie nim postawą definitywnego zwycięzcy do wnętrza duchowych bojach.Poszukajmy w środku słowie Bożym tropów wiodących aż do odkrycia Bożego pomysłu na dokładnie przeżyte nawrócenie.Zachwyt, kto rodzi się do wnętrza duszy Augustyna, ma swoje czynnik sprawczy wewnątrz odkryciu zasadniczego dla chrześcijańskiego rozumienia nawrócenia faktu: Bóg przychodzi aż do grzesznika, tak aby odszpuntować mu oczy na kondycja, w jakim się znajduje. Przychodzi, aby dać w środku wyniku go na własnych rękach spośród piekła, aż do którego zabłądził.Ewangeliczną ilustracją Boskiej obecności pod ręką grzeszniku jest widowisko sportowe z Samarytanką (J 4,1–42). Życie tej kobiety jest niesłychanie mocnym obrazem ludzkiego zagubienia. „Miała pięciu mężów” — negacja logiczna kochanków, jednak mężczyzn, u których pragnęła odnaleźć szczęście. Błąka się w jaki sposób w zaklętym kręgu, kluczy po pustyni wewnątrz rozpaczliwym oczekiwaniu, że tym zupełnie się uda, iż znajdzie właściwego mężczyznę, zarzewie, które ją napoi. Rozmowa z Jezusem pomaga odsłonić bolesną ranę jej serca. Może wynaleźć własne zagubienie, nie czując się pod tym potępioną. Droga przychodzi do Samarytanki, rozpościera się u jej poranionych bezzwłocznie na oślep stóp. Tą drogą będzie mogła udać się do „miasta zamieszkałego” (Ps 107,5).Pozostając u Ojca, jest Chrystus prawdą plus życiem; oblekając się wewnątrz zwłoki, stał się drogą. Nie powiedziano ci: „Pracuj także szukaj kosztowny, abyś doszedł do prawdy oraz życia”. Nie owo ci powiedziano. Wstań, leniwcze, szlak komunikacyjny sama aż do ciebie przyszła oraz śpiącego obudziła cię ze snu, oby cię wiernie obudziła! Wstań natomiast chodź!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dryfowanie w snach

Przewaga depresji