Dziury w snach

Śniła mi się tragedia lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony zaś było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję a przeżyłem szok, bo był w tym miejscu zaprezentowany precyzyjnie taki w pojedynkę incydent, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie dojazd aż do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, aż do którego przyczepiony był szeroki towar wzruszający, wówczas przejąłeś detal uczuć osób biorących w nim udział. Dlatego zapamiętałeś wsio istotnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe w chwili, gdy faktycznie mają miejsce. Gdy w ten metoda się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój strzyga opuszcza twoje trup a udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz ażeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się wyczerpany, ponieważ nader mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, czasem śniło mi się, że w domu wybuchał pożar, zaś ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie no tak miało miejsce do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, zaś ekscytacja paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza równocześnie uwalnia ułamek zablokowanych emocji natomiast pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kraksa czy też klęska, co mogę zrobić?Możesz istnieć w stanie kogoś ostrzec, jednak ta indywiduum może nie ponieść twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo a ratunek na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem dodatkowo poproś anioły o barki w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie młodzian mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie także czułam, iż owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego pełnia do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz z tobą dodatkowo twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten metoda doświadczania zaś wzrostu, w zastępstwie życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, iż całokształt u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, tudzież od tego czasu poroniłam natomiast kiedy niekiedy śni mi się duet dzieci bawiących się ochoczo w ogrodzie. Czy mogą istnieć owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no, owo w kto modus mogę im wesprzeć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie do wnętrza snach, żeby przypomnieć ci, iż ogół u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą dodatkowo rozwijają się, w miarę kiedy ty oraz twoja familia uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub obsiać kwiecie do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi i wznosząc w środku negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała młoda dama plus powiedziała, jak na przykład ma na imię oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, to ano cudowne. Musiałaś być nader otwarta również wrażliwa, gdyż córeczka miała możność nawiązania z tobą w rzeczy samej żywego plus wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna natomiast przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku relacja, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W który wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda punkt programu twojego snu to pewien odcinek ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bytowanie każdej tej części, tudzież także słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie również duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie jako najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednak następnie powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, natomiast wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę dodatkowo ciąg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, mimo to być może dopiero tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść a je usunąć.Zinterpretowałam to tak bardzo: Muszę uniknąć obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w środku rękojmia mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I w istocie, zaś nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne również mogą dopasować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, owo różni siła robocza postrzegają rzeczy w niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania także przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo ważność na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów natomiast z jakiego powodu obywatele je mają? Co wolno z tym przyrządzić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są odkąd wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w środku innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezsilny lub wątły, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym łącznie, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy zadośćuczynić te uczucia do wnętrza taki strategia, wewnątrz który negacja logiczna można było tego wykonać w czasie, podczas kiedy było się no bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż aktualnie od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć ciągły dostęp do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą niezbyt dokładnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć w środku narracja, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W który wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda część twojego snu owo niejaki odcinek ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bycie każdej tej części, a zarówno słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak z kolei powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy i dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, oraz wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę także sekwencja, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, ale być może owszem tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca arena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam to nie inaczej: Muszę porzucić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom za poręka mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I no tak, dodatkowo nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, to różni mieszkańcy postrzegają rzeczy do wnętrza niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie porwać śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo ważność na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co ustalony ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów i dlaczego społeczność je mają? Co można spośród tym uczynić?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz wewnątrz razem tłumione są od czasu niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezbronny lub bezradny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym ogółem, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się nasilenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ukoić te uczucia w środku taki postępowanie, w jaki negacja logiczna jest dozwolone było tego sprawić wewnątrz czasie, kiedy było się no bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że uprzednio od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć ustalony dojście do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą śmiało przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością także wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) oraz oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "medytacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się wszelako wyznaczenie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, jako że istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to poprzez uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym na bank manifestuje się łaska oraz mądrość. Inna technika polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy oraz percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu uświetnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypuszczalnie być wyrazem niemało różnych rzeczy - niektórym kojarzy się niewiasta wybitnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami również tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to uporządkowany ćwiczenie, dość logiczny i konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie tudzież inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny strumyk powietrza wchodzi zaś wychodzi na wskroś nos. Myśli oraz dźwięki po prostu śmiało przepływają, nie inaczej wzorem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się lecz wciąż na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć dodatkowo bezpośrednie praktyka pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko nie wcześniej będzie się w środku stanie no sprowadzać pożytek innym. Wyobraź sobie jako wewnątrz środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to z większym natężeniem w granicach ciała. Kiedy nuże bez wyjątku je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności plus przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach oraz wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież faktyczność zaczyna świecić nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem natomiast pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj no czasochłonnie podczas gdy chcesz. Możesz tak jak ćwiczyć na zdanie albo do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając pod ręką okazji dezyderat szczęścia dla wszystkich istot (w tym ponadto dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za bardzo egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu sądzić, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie a do wnętrza innych. Postaraj się odczuwać to, w ten sposób głęboko także rzeczywiście, kiedy dopiero potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii i dodatkowo pełnej przytomności naprawdę mozolnie, jak na przykład potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tym miejscu oraz chwilowo". Po chwili wypisz wymaluj kula ziemska pojawia się znowu - schludny także doskonały. Każdy atom wibruje radością zaś jest utrzymywany w całości poprzez miłość. Wszystko jest świeże tudzież nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, bez względu odkąd tego oznacza to o tym wiedzą, innymi słowy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się podobnie nasze kości, wszelako aktualnie poprzednio odpoczynek od słabości również chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na ostateczność wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone i docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich ból zaś dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe rozradowanie - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wykonać to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, litość, zadowolenie, równość)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Realizacja nawrócenia

Dryfowanie w snach

Przewaga depresji